onsdag 31 oktober 2012

Vintage Gamla Gatan


Idag hittade jag en ny rolig liten affär! Den heter Vintage Gamla Gatan

Den ligger på  gamla gatan (förstås) 8 i Örebro.

En liten affär men med en hel del roliga saker , men framför allt  Vintage kläder!!

Det fanns många snygga väskor och märkes kläder att välja på.







Jag köpte pepparkakor från Arbrå i Hälsingland

Det är endast i denna affären du kan köpa dessa goda pepparkakor i Örebro!!

Burkarna som pepparkakorna ligger i tycker jag är så snygga! Finns i två olika storlekar.


Finns en hel del snygga vintage smycken att välja på...

Och väskor.

Denna affär har inte funnits så länge , den öppnade i Lördags!





Imorgon Torsdag ska jag hämta en del saker som inköpts till Lindbacka Antik & Kuriosa.
Det ska bli spännande! Får se om jag hinner ta några kort på inköpen.
Ha en fortsatt bra och trevlig kväll // Eva






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar